FAQ – Champagne Kado Bestellen
Question Als ik een kadobon wil bestellen, moet ik dan ook meteen reserveren?
AnswerNee hoor, de bon is een jaar geldig dus u (of de ontvanger van de kadobon) heeft alle tijd om een van de data te kiezen. Direct reserveren mag wel natuurlijk. Heeft u nog geen bon in huis, maar wilt u toch direct reserveren?
Question Komen er nog nieuwe data bij?
AnswerJazeker, we plaatsen regelmatig nieuwe data op de website.
Question Is er ook eten bij de proeverij?
AnswerWe serveren hapjes die speciaal op de smaken van de verschillende champagnes zijn afgestemd. De hapjes zijn niet als vervanging van een maaltijd.
Question Kunnen we ons ook voor twee personen inschrijven voor een champagnediner of een champagneproeverij op een salonboot?
AnswerNee, dat verzorgen we alleen voor groepen van minimaal 11 personen. Zie hier.
Question Kan ik mijn gereserveerde datum nog verzetten?
AnswerJa, dit kan tot 10 dagen voor de proeverij. Daarna kunt u de datum niet meer verzetten, maar er mag natuurlijk wel iemand anders met uw kadobon komen.
Question Kan ik wel parkeren in het drukke Amsterdam?
AnswerEr is een parkeergarage bij het Centraal Station. Daarna is het nog 5 minuten wandelen. Met een beetje geluk kunt u ook betaald parkeren op de Singel of de Droogbak.
Question Ik heb een bon voor een champagneproeverij via een ander bureau. Kan ik me gewoon inschrijven?
AnswerSommige van onze partners (Kado-express, Pluimen, Kadopagina, Nationale Wensbon, Nationale Vrijetijdscheque etc.) geven een eigen kadobon uit voor onze champagneproeverijen. Vermeld bij de reservering aub om welke partner het gaat, het bonnummer en de uitgifte van de bon.
Question Wat zijn de algemene voorwaarden?
AnswerEen gereserveerde datum voor een proeverij met een cadeaubon is eventueel tot 10 dagen tevoren te verzetten. Verder gelden de Uniforme Voorwaarden Horeca
Question Hoe snel worden de bonnen verzonden?
AnswerMeestal gaan de cadeaubonnen dezelfde dag nog op de bus.